sobota 11. prosince 2021

Advent 2021

 Letos jsem výrazný svítící barevný řetěz vyměnila za velké krajkové hvězdy s teplým světlem na baterie, které jsem vytáhla asi po osmi letech, co byly uložené:











Samozřejmě že důležití jsou jako každý rok i dva velcí Santové, kteří opět sedí na oknech, zatímco sob zůstal doma - na schodištěm k ateliéru ve 2. poschodí. Výzdoba byla udělána ještě koncem listopadu a většina fotografií také, takže před sněhem:










Světelný řetěz zůstal venku jen hvězdičkový s bílým světlem na baterie:


A takto se po zanesení sněhem ještě po dvou dnech tání prodírám pro vodu do sudů za domem:



Nejen že jsem byla zabavena jiným, ale letos jsem nějak ani neměla náladu fotit sněhovou nadílku, která mne spíš děsila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tajemství chorobince v Arles - celý text

  Marie Pospíšilová: Tajemství chorobince v Arles (nejčerstvější vytištěná detektivní povídka se sci-fi motivem cestování časem) Ve sborníku...