sobota 18. listopadu 2017

Další ANDĚL a co nosí neštěstí?

Do všech současných obrovských starostí nám na nebesa odešel další anděl - náš František, turecká angora, který jako zázrakem k nám sám před rokem přišel. Napsala jsem o tom povídku - „Jak jsem našla poklad”, kterou jsem začala na pokračování uveřejňovat
v „Brdských hovorech” a než tam stihla vyjít celá, náš POKLAD nám odešel. Jak jsem si ještě v Pf na tento rok libovala, že se mi stýskalo po velkém bílém kocourovi a on jakoby to vyslyšel a sám k nám přišel. Přeci jen se asi na jeho zdraví projevil určitou dobu nucený pobyt venku, tato ušlechtilá rasa tomu není přizpůsobena. Náhle začal chátrat, v pondělí
13.11. jsem s ním poprvé jela k veterinářce a to už šlo vše velmi rychle. V noci z 15. na 16.11.2017 náš nalezený poklad - FRANTIŠEK dodýchal. Tak už i on na nás kouká shora z obláčku, jak jsme tu zůstaly samy s maličkou Františkou.
Na Pf jsem psala - „Snad k nám přišel z nebe”, tak nyní se tam zase vrátil - možná mu ten jeden rok stačil.
Na druhou stranu tatínek vždy říkal, že by mu stačilo být u mne jeden rok kocourem a poté zemřít - ve smyslu známého rčení „Vidět Neapol a zemřít”. Tak jej i František se mnou oddaně strávil - viz fota, jak mne úzkostlivě sleduje z okna.
Rok 2017 se jeví být naprosto mezním, i když nemýlím-li se, dle Nostradama to měl být rok 1212. Nevím, zda nešťastný vývoj okolností nesouvisí s tím, že jsem zahradu vlastnoručně zaplnila množstvím růží. Růžová zahrada či růžový sad doplňuje sídlo Rosemarie literární postavy -Rosemarie Maceškové. Je známý mystický význam královny květiny - viz růženekaždá růže má i své trny.
Po nečekané smrti bratra koncem května, přes mimořádné výdaje, nemožnost dost napravovat doporučení dřívějších finančních poradců, ohrožující nemovitost, již jednou zachráněnou ze spárů podvodníků, předtím než bude vše skloubeno, aby mohlo být odborníky řešeno, nyní každým dnem hrozí odpojení elektřiny jako jediného zdroje energie v domě a na okolní zahradě. Pracovník dodavatele elektřiny mi na mou informaci, že zvýšená spotřeba energie - jako ještě dědictví po posledním bratrově období, kdy kvůli svým zdravotním problémům třikrát denně pouštěl pračku a v celém domě svítil celé dny i noci - bude moct být uhrazena během pár dnů z invalidního důchodu, sveřepě sdělil, že není možné čekat, že mám uhradit ihned a doklad o úhradě poslat, aby bylo zastaveno odpojení anebo zajištěno znovupřipojení. Nevím, zda je to nabádání k zločinu, že si mám vzít na hlavu černou punčochu a rozjet se do banky? Nebo jak jinak mohlo být myšleno? Anebo všichni tito lidé berou provize od poskytovatelů půjček a podobného bahna současnosti? Ačkoliv dlouho jsem se důsledky práce finančních poradců snažila držet v pořádku pomocí půjček - až to bylo registrováno a dostala jsem nabídky k léčbě závislosti. Pak jsem zakázala přístup takto zaměřených reklam na mé internetové prezentace, protože je ostatuda mít s něčím takovým něco společného.
Však to vše zpracovávám nyní v „Dívce za zdí”.

















c a skutečnost, že

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tajemství chorobince v Arles - celý text

  Marie Pospíšilová: Tajemství chorobince v Arles (nejčerstvější vytištěná detektivní povídka se sci-fi motivem cestování časem) Ve sborníku...