čtvrtek 25. ledna 2018

Obrazy zcizené od konce roku 2016 v Galerii ROSEMARIE v Řitce

Obrazy zcizené na přelomu roku 2016 a 2017 Miroslavem Kolářem, policii bylo předáno již na jaře 2017:







 
Obrazy odvezené 25.10.2017 Petrem Krškou jako za údajný dluh, když ze mě od podzimu roku 2011 vymámil 3 miliony Kč na určité stavební úpravy-dodělávky, v nichž nikdo ještě neshledal zdaleka ani jeden milion Kč.
Poté při problémech tím vzniklých mi na počátku roku 2015 zajistil sjednání nesplácitelné hypotéky, pročež vznikly další půjčky a vtom se přihlásil mi vypomoct penězi předtím ze mne vymámenými - což by ovšem svou výpomoc musel sám doložit, jinak doložené není. Je doložená pouze jedna věc, což sám si hned v hotovosti vzal zpět - za prodaný obraz Andreje Bělocvětova: Šeříkový Sudek, který si honem přijel koupit jeden pražský galerista, aby zabránil dalšímu vyhrožování mně Petrem Krškou, že mi nechá prodat mé auto- jakožto vážně nemocnému invalidovi, který bez auta neopustí ani vlastní zahradu. Obrazy nejspíš odvezl do sklepení restaurace U Kalendů, ačkoliv tvrdil, že budou dány do aukčního prodeje. Přitom bylo dojednáno zařazení obrazů do exkluzivní předvánoční aukce, čemuž jejich odvezením zabránil:










 
Obrazy odvezené 25.10.2017 Petrem Krškou a náležející pánovi, který je svěřil Galerii ROSEMARIE do prodeje - s tím, že Petr Krška slíbil, že je dá ještě před vánocemi do aukčního prodeje, což neučinil a obrazy nejspíš složil ve sklepě restaurace U Kalendů.  Přitom bylo dojednáno zařazení obrazů do exkluzivní předvánoční aukce, čemuž jejich odvezením zabránil:





 
Obrazy odvezené 25.10.2017 Petrem Krškou a náležející jejich autorce - akademické malířce a restaurátorce Ivaně Přibylové - s tím, že je dá ještě před vánocemi do aukčního prodeje, což neučinil a obrazy nejspíš složil ve sklepě restaurace U Kalendů:










 
Obrazy odvezené 25.10.2017 Petrem Krškou a náležející jejich autorovi - akademickému malíři a restaurátorovi Petru Hamplovi - s tím, že je dá ještě před vánocemi do aukčního prodeje, což neučinil a obrazy nejspíš složil ve sklepě restaurace U Kalendů:



Obraz odvezený Petrem Krškou již někdy ještě za života bratra, který náhle zemřel 26.5.2017, s tím, aby na něm zkusil svou vymyšlenou metodu rámování, kterou mi předváděl. Jedná se sice o kýčovitý obrázek z doby před polovinou 20. století, ale pořídila jsem ho zvlášť bratrovi a jemu se líbil a připadá mi velmi ohavné, v jakých rukách skončil. Bratr tu sice již není, ale hamiždnost Petra Kršky mu neobyčejně vadila, nikdy vůči nikomu neprojevoval nenávist, byl hluboce zanícený křesťan i s tím “ty po mně kamenem, já po tobě chlebem”, ale toto byla u něj naprostá výjimka, tak mimořádnou hamiždnost prostě považoval za obrovské zlo - a z nebe na nás nyní shlíží, jak se vším naložíme a se zlem zatočíme:




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tajemství chorobince v Arles - celý text

  Marie Pospíšilová: Tajemství chorobince v Arles (nejčerstvější vytištěná detektivní povídka se sci-fi motivem cestování časem) Ve sborníku...